Tack för mig och denna sommar...

Bild från segersta hembyggdsgård på midsommarafton.
 
Ligger nu i sängen och ska sova min allra sista natt innan avresa mot Japan i morgon bitti. Lämnar huset vid 9.00 och flyget går 14.00 via Helsingfors och Tokyo där vi blir uppmötta för att sedan flyga vidare till vår stad vi ska vara i och ha reharsals ( kommer inte i håg namnet...). Kommer bli en lång resa så bra att vara lite trött så man förhoppningsvis kan sova lite, (därför jag bloggar lite snabbt innan jag somnar fast klockan redan är mycket...) Har ju även sällskap med Johan denna gång så det underlättar lite=).
 
Har haft en rätt lugn sista dag trots att allt det sista ska fixas. Var som vanligt sen med packningen och en del saker att göra i sista minuten men det gick riktigt smidigt utan för mycket ångest och ingen övervikt så jag börjar väl bli riktigt van numera...Vi åt en utsökt sista middag hela familjen så det var ett trevligt avslut på semestern!
 
Vill bara avsluta med att säga att mina 5 lediga veckor varit toppen! Självklart har det gått fort och jag hade gärna varit hemma mer i sommar men måste säga att det ska bli spännande att ge sig i väg på detta nya äventyr. Första gången på länge med lite fjärilar i magen men på ett positivt sätt. Jag är så otroligt tacksam för min underbara familj som alltid ställer upp i vått och torrt, familjen Christensen som alltid välkomnar mig lika varmt varje gång jag är hemma samt alla underbara vänner som numera är lite utspridda. Ni är så fantastiska som alltid får mig att känna mig lika hemma varje gång trots att det inte är så ofta numera. Han verkligen träffa alla jag ville och är så tacksam för det. Många fler fina stunder att lägga på minnet. Ni kommer alla att bli saknad och ni finns alltid i mina tankar trots att jag är långt borta..Vi ses snart igen! Med en vilad kropp och knopp och ett laddat batteri tar jag nu nya tag för mitt nästa kontrakt i Asien som jag hoppas går bra. Lovar att göra mitt bästa och njuta så mycket jag kan av alla upplevelser och dela med mig så gått det går via bloggen=)
 
Tack för mig Sverige, vi ses snart igen!
 

Kommentera inlägget här :