Inspiration!

.
I går när vi hade PR på en vanlig ishall såg jag denna staty och blev riktigt impad av deras positioner...Killen sitter jätte långt ner och tjejen har huvudet i isen. De allra duktigaste är grymma men tror inte någon är helt nere och nuddar isen som dessa!? Jag hade det i tankarna i dag när jag gjorde dödspiral på principal ice och det gick skit bra! Fast vi har haft dödsspiral i vårat program sedan touren startade känner jag mig inte alls duktig på detta element. Det har blivit bättre och jag är inte dödsrädd innan jag ska göra det och det går ok men känner att jag inte riktigt har det helt rätt. Vet vad som behövs göras men det är sååå svårt. Men alltså inte omöjligt för i dag gick det toppen liksom i showen så det känns bra!
 
Antar att min filosofi funkar: Var envis och ge aldrig upp så lyckas man!
 
 
 

Kommentarer :

#1: Mamma.

Häftigt Soffan!!! <3 <3 <3

skriven

Kommentera inlägget här :