Ont i knät...

Ramlade i går kväll efter showen när vi tränade efter ett lyft, ja lyftet i sig var bra och jag hade liksom landat och hade en fot i isen men kom ur balans på något sätt och ramlade framåt på mitt knä. Hela känseln försvann i knät och det var svårt att böja så som det kan bli när man slår i fel i knät. Men fortsatte åka och blev bättre. Men sedan på kvällen gjorde det fortfarande ont och i morse kunde jag inte böja benet. Blev jätte orolig för det är samma knä som jag opererade samt känns smärtan lite lika...Men jag bet i hop och körde första showen och det gick. Sedan var inte Matvey pigg så han gick hem så inget mer Tangled för dagen så det var bra. Känns bättre och bättre så förhoppningsvis är det inget allvarligt. Vi ska ju i väg till bergen på måndag i 3 dagar och åka skidor och det vill jag inte missa...Hoppas mitt knä blir bra så jag kan åka, åtminstone så får jag vara ute. Hoppas på det bästa för oss båda! 
 
2 shower väntar i morgon sedan enkel resa på 45 min till Denver. Vi sover där en natt sedan åker vi 8.00 måndag morgon till vår stuga vi lånat av bekanta till Johan för att åka skidor. Ska bli så skoj!
 
Hoppas ni alla har ätit massor med påskgodis och god mat för det saknar jag...
 
Påsk pussar och kramar till er alla!

Kommentarer :

#1: Maja

Åh stackare. Men var noga med att känna efter så att det verkligen INTE gör ont i knät.. för kör du på ändå så blir det mycket värre.

Vi har precis kommit hem från 3 veckor på Bali. Har varit helt fantastiskt och Alvin har älskat det :-)

Men nu är vi hemma och vi ska snart åka iväg och köpa påskmat.. som jag längtat! :-)

Glad påsk!

Puss o kram

skriven
#2: sofie

Åh vad kul att höra från dig igen Maja! Vi måste skypa så jag får se hur bruna och fina ni är och höra om er semester, förstår att det varit underbart!

puss och kram och glad påsk till er alla 3!

skriven
#3: Agneta

Vilken otur! Men håller med Maja, känn nu efter ordentligt så att det inte blir värre. Ja vi har ätit godis och sill. Kramar

skriven
#4: Mamma.

Hur känns det nu...
Håller tummarna för att det inte hänt något med knät igen... men lova att vara försiktig iaf.
Hoppas verkligen att det inte är nåt så du kan åka på er lilla semestertripp... det lät ju jättetrevligt men tänk på att slalom kan vara lite lurigt för knäna...
Som sagt håller tummarna för att ditt knä är bättre så det inte var något allvarligt och att Matvey piggade på sig så ni kan göra utflykten... lät ju så mysigt :)
Ja påskmat har vi ätit... dock inte så mycket som Pontus antydde i inlägget på facebook... ja han har sina små hyss för sig fortfarande den lilla luringen <3
Hoppas ni får en skön ledighet i bergen alla fyra, hälsa de övriga och krya på er som sagt.
Massor av kramar från mor o far, var rädda om Er <3 <3 <3

skriven

Kommentera inlägget här :