Utflykts dags..

Ja nu är det nära, i morgon åker jag med Johan, Courtney, Perri och Hope på en 7 dagars resa till Peking och Siam med bla kinesiska muren och terrakotta armen på schemat. Vi har köpt en paketresa med fullspäckade dagar. Ska bli spännande men samtidigt lite nervös då jag inte vet hur det är. Är ju smutsigt och inga riktiga toaletter här så gruvar mig för det..Men en vecka ska man väl överleva får jag hoppas....Kommer antagligen bli dålig uppdatering eftersom vi kommer ha fullt upp samt har jag ingen dator med mig så ni får hålla ut tills jag är tillbaka onsdag nästa vecka.
 
Var på ett gym jag hittade i kväll och testade Body pump på kinesiska, de ni. Gick helt ok då man mest tittar ändå och hänger på. De har Les Mills pass som finns över hela världen så det är toppen! Blir vila nu i 6 dagar sedan kör vi hårt igen!
 
Ha en bra vecka alla nära och kära!

Kommentarer :

#1: Maja

Åh vad spännande m. Peking och Kina :-)

Här är allt bra :-) Småbarnslivet är kanon! :-) Bajsblöjor, ofixat fett hår, kräkfläckar och en evig röra i huset... men också avslappnat med morgonrock, tofflor och en kopp kaffe fram till lunch :-D Haha!

Puss o kram
Maja

skriven
#2: Anonym

Härligt att höra Maja! Här i Kina är allt toppen, vilken upplevelse! Puss kram

skriven

Kommentera inlägget här :