Välkommen till Kina!

Detta fina välkomnandet fick vi när vi kom ut från flygplatsen=) Bara hålla tummarna att showern verkligen blir av nu för tydligen här i Kina så kan allt bli inställt trots att kontrakt och allt är skrivit men ser ju positivt ut än så länge=)
Några bilder från bussresan till hotellet. Inte de bästa bilderna men kanske kan gå att få en liten känsla av vad Kina är!? Förorenat, dålig luft, smutsigt, massor av männsikor och likadana hus i massor är mitt första intryck..Men vi bor bra på helt ok hotell så det är skönt. Så länge man har ett bra ställe att "komma" hem till är jag ok. Det verkar finnas massor att göra så det ska nog gå bra. Så länge man inte har för höga förväntningar, har tålamod och är försiktig ska allt nog gå bra...=)
 
 
Jag redo att utforska området kring hotellet lite. Det blir mask som gäller här i Kina! Vi såg ett en rysk restaurang inte långt från hotellet så vi var dit och åt. De hade rysk meny och all typisk rysk mat. En sak är säker och det är att någon var helt överlycklig! Matvey var helt till sig och beställde allt, ja vi åt tills vi sprack...Gott var det och härligt med något annat än ris och nudlar...
 
Har nu fixat VPN så kan surfa som jag vill. Facebook tex är ju annars blockerat här i Kina. Dock vet jag inte hur bra internet vi kommer att ha men ska försöka uppdatera så gott jag kan!

Kommentera inlägget här :