Nya utmaningar!

Har precis kommit till Arlanda med tåg och sitter nu och fördriver tiden lite här på internet innan det är dags för incheckning. Var lite tidig då detta var det ända direkt tåg från Bollnäs och ville åka det då jag har en del packning..Men klagar inte då detta blir min enklaste resa till tour, endast 6,5 timmes direkt flyg till Dubai och sedan kort resa till hotellet (+ tåg till Arlanda och lite väntan).
 
Blev bara en vecka hemma i Sverige men det var en kanon veckan. Han umgås massor med familjen, äta gott, gå igenom mitt "hus" dvs storstäda resväskorna och packa om inför en ny tour samt en veckas mycket bra träning.  Han inte träffa och prata med alla jag ville men han med några släkt besök och långa telefon samtal iaf så det var skoj. Er som jag inte han se/prata med får det bli på skype när jag är tillbaka i USA igen då kommer jag ha massor av tid och mycket bättre internet än gångna året...Sedan är det aldrig good bye utan see you later som vi säger i showvärlden och det stämmer bra! Vi ses snart igen Sverige och familj/vänner! Tänker alltid på er och ni finns i mina tankar=)
 
Längtar riktigt till Dubai nu och träffa gänget där. Ska bli skoj med lite nya utmaningar då den showen fortfarande är väldigt ny för oss. Samt en del nya ansikten som alltid är skoj att lära känna samt ny "chef" att jobba för. Utmaningar är alltid bra. Eftersom vi kan vår show rätt bra nu har vi börjat göra fler understadies och ska fortsätta med det detta år. Det är bra för man måste koncenterera sig och blir man nervös igen...Nedan är några bilder i från Peter Pan när jag var understady för Wendy. Hon är med i hela segmentet på ca 20 minuter samt har hon ett litet solo. En stor utmaning för mig som gick riktigt bra måste jag säga och jag är glad att jag gjorde det! Ser fram emot att utvecklas mer i min soloåkning vid sidan om paråkningen=)
Bilder i från showen.

Kommentera inlägget här :