Superstar!

Det är mitt nya namn för dagen och jag fick det inte från vem som helst utan från Judy vår högsta chef som är här denna vecka. Kunde inte ha avslutat veckan på ett bättre sätt än så här. Har bara fått positiva ord från henne denna vecka över våra framträdanden så det är jätte skoj. Hon har oftast inget speciellt att säga utan hon sitter mest och njuter när hon tittar på oss, det värmer att höra.
I dag efter att jag gjort Tingeling sa hon bra jobbat och att hon tycker om att se mig i allt jag gör, hon njuter. Ett bra bevis på att jag verkligen växt som showåkare och gör ett mycket mer avslappnat framförande. I dag berättade hon dessutom att hon tänkte på vår resa vi gjort tills där vi är idag och sa vad fantastisk det är, vi ska vara stolta. Verkligen roligt att höra! Jag är oftast väldigt självkritisk liksom Matvey och han ger mig alltid kritik men denna gång måste jag säga att jag faktiskt kan ta åt mig och känna mig nöjd liksom Matvey.
 
Så ett kanon avslut på vår Asien tour måste jag säga! Nu väntas ca 7 veckors välförtjänt ledighet innan Australien börjar. En dag i Bangkok i morgon sedan får vi se vart vi åker för vår veckas semester här i Thailand (får ta och ta tag i det i morgon…) Kom precis hem från en skön Thai massage som fick avsluta veckan så nu somnar jag ovaggad..
 
Ses snart i Sverige!
Lite fina bilder från Elefantridningen vi gjorde i tisdags får avsluta detta inlägg. Det var skoj fast lite små läskigt då det var väldigt högt upp man satt och konstig känsla när Elefanten skulle böja sig ner och gå ner i vattnet. Men skoj och en erfarenhet till och ett minne för livet!
 

Kommentarer :

#1: Mamma.

Oh blir allt lite rörd när jag läser... och såå glad för Din/Er skull :)
Ja det är ju verkligen sant... vilken resa Du/Ni gjort!!!
Ha nu en riktigt bra dag i Bangkok och sedan en riktigt härlig sol o badvecka innan Du kommer hem en sväng vår härliga mysiga goa "Superstar" ;)
Hälsa Matvey så gott också. Vi glädjs så med Er.
Puss o kram mamma o pappa <3 <3 <3

skriven

Kommentera inlägget här :