Done!

Nu är showandet över här i Doha och mellanöstern. Det har gått bra och jag har haft jätte skoj! Showen är jätte modern och annorlunda mot för våran så varit en rolig omväxling. Rapunzel gick helt ok så jag är nöjd. Det var roligt och kändes bra att vara Rapunzel igen. Fast det varit roligt att vara en riktig “rockstar” ska det bli skönt att snart vara tillbaka som Rapunzel igen. Jag kommer att sakna alla här på D33 då vi kommit många härliga människor närmare men som man säger i showvärlden, it's never goodbye it's always see you down the road!
 
Som sagt vi har många goda minnen med oss härifrån och vi har haft jätte skoj och fått mer erfarenhet på flera sätt och vis. Har även testat på lite ny mat som att tex. äta Kamel. Det var riktigt gott faktiskt, smakade som mört kött, Såhär såg det ut:
Vi åt på soak Waqif där vi även såg kameler och shoppade lite sovenier. Det är en jätte stor typ marknad som har allt i sovenier vägar. Jag fick mig även ett kort på min favorit taxi bil. Har sett alla slags taxibilar världen över men detta är min favoritfärg! Alla taxibilar är turkos här i Doha, love it!
Soak Waqif
Alla falkar hade ögonen täckta men ev av dem kunde man se.
 
Vi lämnar hotellet 20.00 i kväll så har dagen på oss att packa och vila upp oss lite innan resar mot Florida och USA börjar. Har nästan hunnit klart med alla min uppdatering och kort men kommer 1 eller 2 inlägg till med bilder. Hoppas ni också tyckt om Mellanöstern och fått en lite bättre inblick i hur det kan vara=)

Kommentera inlägget här :