Home sweet home!

Nu är jag på svensk mark igen och det känns bra. Har varit en intensiv sista vecka med flera shower, tandläkarbesök, hade en inlämning till kursen jag läser som skulle vara inne samt behövde vi gå igenom all packning och göra klart för hemresa (hade en hel trunk att tömma men vi klara oss hem utan övervikt både jag och Matvey så vi är packningsproffs!). Så ska bli skönt med lite ledigt nu nog för att det bara blir lite drygt 2 veckor innan det är dags för avresa igen.
 
Resan hem gick bra, allt flöt på och flygen var till och med lite tidiga + att jag hade direkt tåg från Arlanda till Bollnäs så var väldigt enkelt för en gångs skull, totalt dörr till dörr tog det 21 timmar. Hade 3 säten för mig själv från New York till Stockholm så kunde ligga ner och sova lite men man blir ändå trött så har bara tagit det lugnt i dag och packat upp det lilla jag har och gått igenom post. Som vanligt kom jag utan bagage men det är jag numera van vid men förhoppningsvis kommer det inom kort så jag hinner packa om i lugn och ro. Mitt flyg till Skottland går måndag 9 mars så fram tills dess glir det ladda batterierna med svensk mat, gymträning, frisk luft och fixa praktiskt samt plugga så trots inga planer blir det fullt upp! Men det känns bra att vara hemma. Inte så ovant då denna tour var rätt kort + att mamma och pappa hälsade på i December. Hörs gärna på telefon under tiden jag är hemma för er som har tid=)
 
Bjuder på de sista tourbilderna för denna tour. De är i från vårat closingnight party vi hade i tisdags på bar 101 i Charlesto, WV. Det var var väldigt lyckat och vi alla hade skoj!
 
DJ Raviak som Matvey kallar sig som DJ. Han spelade under kvällen vilket vi alla gillar!!!
Marjo från finland och jag
Jag, Courtney och Angie, systar som en del säger då vi alla är blonda menjag instämmer inte helt i det...
Jag och Matvey
 

Kommentera inlägget här :